Když jede, padají mrtví ptáci z nebe…
Toto vždy říkával Libor Kamenický, organizátor České Tourist Trophy v Hořicích, o své Ladepumpe. Já si vždy myslel, že nic nemůže dělat pekelnější rámus než anglický jednoválcový plnokrevník, ale znalci tvrdí, že budu překvapen. Libor slíbil, že motocykl přiveze začátkem července v premiéře po mnohaleté renovaci právě na Brno Grand Prix Revival, tak uslyšíme … i ucítíme! Už se moc těším!
DKW ULD 250 je velmi úspěšný tovární závodní motocykl vyráběný v letech 1937–1939. Jeho unikátnost spočívá v konstrukci motoru – dvoutaktní dělený jednoválec se dvěma písty systému Zoller (tzv. dvoupíst) je přeplňovaný pístovým kompresorem. Výkon dosahoval až 40 koní při 6000 otáčkách za minutu. S tímto typem motocyklu se stal německý závodník Ewald Kluge mistrem Evropy v letech 1938 a 1939 a v roce 1938 zvítězil ve třídě Lightweight na Tourist Trophy.